Tuesday 12 October 2010

My loveS I-Phone~

OOHHH I-PHONE~~

SABTU-03/10/2010....(fomat brite tuyhh xblayhh gilerZ)..Nk terjadikk citer sal i-phone nie aku ngn bespren aku lah..(xabz2 ngn bespren mklumlah bujang lah katekan)...Nk p ngn family tp family aku xda cnie...sbatang kera jahh....ngeh3...kteorang p plaza low yatt....perhh mang bsar jgak lah plaza niehh coz slama nie aku hanya tahu nama agpom aku mai kL pom just lalu jerkk x pnah ada niat nk snggah pom...ngeh3...hah!! mrapu sdeyhhh ...ngeh3...okeyhh straight point jahh...aku nie p sana just nk carikk lah cket assories lappy aku nie...mklumlah rie tuyhh da sale lappy nie...mura2 gilerzz smapaikan t'lintaz nk crikk lappy baru...ohhh lappy ku skunkk dun worie aku stilll stia padamu...syng agieghh...ngaa~~...smasa aku usha2 lappy nie aku t'nmpak ah i-phone nie...perrhhh aku mang truja giler ah nk mmilikinye...aku usha punye usha mang lame gilerr ahh smpaikan tokeyhh punye kdai tuyhh tgur aku..."mau beli i-phone ka"???..aku ckp ah yap...tp tnggu JPA aku masyukk dlu...ngaa~~..bengang jgak aku ngn tokeyhh tuyhh igat aku x mampun ka!!??!!!...haiisshhh....aku smabung agiehh sembang ngn ank buah dye kot...(cun jgak posen)..ngeh3...aku tnye dye "ada i-phone kluaran yng t'baru ag x?...n then dye jawap ada....i-phone 5....waaaaaaahhhh!!!! really aku tnye??..mcm x caye jahh....tp okeyyhh lah mang aku nk cgat pomm....isya-Allah suatu hari nanti aku dpat jgakk..


ni hah korang I-Phone 5 yang aku ckap tuyhh...sorie ah nie gmbar aku bluetoth ngn brader kdai tuyhh...lawo an...perhh lau dpat nie mnag gempak ahh....ngaa~`..keyhh adioosss!!!..

No comments:

Post a Comment