Tuesday 12 October 2010

SuKa sukI Rie Nieyl..(12/10)

Alhamdullilah bersua kembali kite yap...ngaa~~..aku nk b,kongsi lah suka suki aku nieh....12/10 aku g tngok bola antara pasukan yang dikatekan terkuat di Malaysia nieh....Selangor vs Kelantan niehh....perhh mang besshh gilerr ah..mcm2 gelagak para-para penonton aku tngok...ada yang mlucukan ada yang sdeh jgak lah....tp tottly mang aku t'sangat lah sronokk....aku x pnah ag tngok stadium niehh hmper pnoh dgn pnonton bab selangor klantan sama jah....agak kecewa lah jgak lah aku nie coz xda jarngan gol yng dpat dhasilkan malm tuyh...wlaupom aku bkan skong mana2 pasukan d'ataz tp demi team tempatan aku sokong jelah....aku sdehh kerna bkan negeri aku iaitu pahang yng fight malam tuyhh...kcewa jgak ahh....sokayy lah sokong team lenn...mcm2 ecident aku dpat tngok td...aku dgar smpaikan ada pyokong cedera???..(biar btoi niehh)...sokay lah aku doakan cpat smbuhh lah...mklumlah lau team nie b'tembung mang ada pgaduhan punyeee....fanatikk lah cgat ngn bola....korang dpat pa!!!...hahahaa....(dpat sket an?..)..nie t'jadi pabila mle2 nk tnjuk kuat pom...argghhh fedoppp giler aku...orang len pom ada klebihan msing....argghh sama jerkk semua...ngaa~~..(aku ckap mcm aku okeyyhh jerkk)...mntak maaf yap lau ada yang trase.....adioosss....

No comments:

Post a Comment