Tuesday 12 October 2010

Outing midnyte..

Bismillahirahmanirahim....waahh mcm nk bagi ucapan dalam phimpunan jah...ceritanye bermula begini...aku ngn bespren aku lah niehh mlam baru niehh x taw nk bt pa...pastu cmna ttbe sorang dari kami nie ajak p karok...so p lah karok...karok punye karok lah sdar2 da koi 1 pagi..hal nie terjadi rie jumaat malam sabtu....ini x da jadikk masalah pom..dalam pejlanan pulang ker uma slepas mnom2 kat syeksen 20 tedetik lah satu idea dari kawan aku nie...dye ckap "jom try p bt mnde plikk mau"...ada ke patot nk try mnde yng plikk niehh....kawan aku nie ajk perhhh tron p kL malm2 gnie so kami ikot jah lah...aku nie yng lurus bendol ikot lah...(jgan salah angap keyhh)...upe2 nye nk p try ngok kehidupan bapok di jalan bkit bintang....perrhh mang kecut perot aku d'buatnye dgar statemnt tuyhh...aku serba salah sbenarnye nk p join ka x mau tp nk bt cmna so aku p lah...lau x join mau aku kne tnggal kat sana jerkk..ngaa~~...aku baru taw upenya ada jgak orang mcm niehh...aku mle isaw ngn nie...lam pale hotak aku juzt pkir ble nk balik uma nie!!!!...kwan aku nk mang gilakk lahhh!!!!...aku mang nk citer ag pnjang tp blogger nie jelez ah....korang try sndri lah...mang beshhh!!!!....adiooosss..

No comments:

Post a Comment